tulisan dari jiwa

tulisan dari jiwa

Thursday 7 August 2014

Teaser

Salam Lebaran untuk semua!
Saya just nak inform yang THDC kini dah pun boleh dibeli menerusi laman web JS dan saya perasan yang ada juga penjual novel yang dah start jual THDC. 
Silalah dapatkannya ye dan jangan lupa untuk bagi review tau! 
Harapan saya anda semua terhibur dan juga dapat ambil sebarang ilmu yang ada secara tersurat mahu pun tersirat dalam THDC.

Oh ya! Teaser! 
Saya plan nak upload 6 teaser tapi semuanya tu saya akan upload dalam fb! Sebabnya, saya berada di luar kawasana sekarang ni, laptop pulak buat hal dan the only internet connection yang ada adalah pada hp saya saja. (Ni pun gigih menaip blog thru hp, berpinar juga dan entahla macam mana la setting tulisannya nnti... :')

Dekat fb dah ada 3 teaser, tak termasuk yang JS letakkan dalam page dorang. So, add sayabdekat fb ye! :-D

2 comments:

  1. Salam..Teruskan usaha menghasilkan karya..semoga terus maju...jangan lupa juga lawat blog sya ya kat https://ceritaberemosi.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. wasalam...terima kasih :) insya Allah, saya akan lawat blog awak

    ReplyDelete