tulisan dari jiwa

tulisan dari jiwa

Thursday 6 April 2017

HELLO :)

Assalamualaikum dan Hello untuk semua :)

Pertama sekali, mohon jutaan maaf kepada readers semua (erm...masih ada lagi ke? harapnya ada lah ya) kerana lama sangat menyepikan diri... last post tahun 2014 dan sekarang ni dah tahun 2017! Bayangkan berapa lama sangat bertapa dalam gua ni...ha...blog pun dah berhabuk dan usang sesangat dah nih!

Dari segi peribadi, banyak sangat benda yang berlaku. Ada yang happy dan ada yang duka lara, hahaha... dari segi dunia penulisan? Ha, saya masih lagi tak keluarkan novel baru... mood ke laut dan idea stuck dari tahun 2014 lagi...dah banyak mss asyik scrap, letak tepi, tulis baru, idea hilang, letak tepi..ha, lebih kurang macam tu la kisahnya.. tapi, a big TAPI here, saya ada keluarkan cerpen baru! Yay!!!

Tajuk cerpen tu Serendipity dan dimuatkan dalam Antologi Cerpen Helo - Terbitan JS Adiwarna. Ada sambungan kisah Fahry kat situ :)






 Jadinya, kalau sudi, silalah dapatkan ya! Antologi cerpen ni dah ada kat pasaran sejak bulan Oktober tahun lepas..

p/s: Kalau ada yang hantar email pada saya tu, again, saya minta maaf ya, terlupa langsung passwordnya :') Kalau masih sudi untuk berbual dengan saya menerusi email, boleh hantar ke aria.chrysalis@gmail.com 

Till we meet again, dan doakan agar semangat saya untuk aktif semula menulis blog ni berkekalan sampai bila-bila!

/(^o^)/
Chrysalis    

No comments:

Post a Comment