tulisan dari jiwa

tulisan dari jiwa

Friday 11 July 2014

Tiga Hati Dua Cinta - Latest info!

Assalamualaikum dan Hello semua (^o^)/

Nak inform yang THDC akan diterbitkan pada bulan Ogos ini! Pesanan online akan dibuka oleh pihak Jemari Seni bermula  4 Ogos 2014. Jangan lupa dapatkan ye ;) 



Penulis: Chrysalis
ISBN: 978-967-0508-86-3
Harga: RM25.00 (Sem. Malaysia) / RM28.00 (
Sabah/Sarawak)
Pesanan Online:
 mulai 4 Ogos 2014



Lepas ni, saya cuma akan upload teaser aje :) dan juga gambar Brother yang saya janji nak masukkan dia dalam THDC ni :)


p/s : Kalau visitor blog ni cecah 5000 hits, saya akan up satu entry :)

Jadi, rajin-rajinlah singgah ke blog Butterlfy, terbang tinggi ini ye! 

4 comments:

  1. Pukul 3.36 am..br habis bc..touching.ending lain sikit.dh lm x bc novel yg ending mcm ni..hahaha..fahry yg x tamak..salute

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kensai sebab dah dptkan THDC ni! Mohon kongsi komen ni dlm fb saya ya :)

    ReplyDelete
  3. I nak share...why it must be Ken? I really nak dia dgn Fahry! sobs btw,i love the story very much.

    ReplyDelete
  4. Nor Nadia, thanks! saya share dlm fb ye....minus yg Ken & Fahry tu ;) sb nnti x suspense...hehehe

    ReplyDelete