tulisan dari jiwa

tulisan dari jiwa

Thursday 26 June 2014

KEN


Assalamualaikum dan selamat petang semua!

For those yang nak tahu dan kenal Ken...sila la klik link dekat bawah ni ye. Ada tentang Ken dan kali pertama dia dan Dhiya berjumpa :p

Entry ni memang tak masuk dalam blog, sebab saya nak kenalkan anda semua pada Fahry dulu..jatuh suka dengan Fahry dulu sebelum anda jatuh suka dengan Ken...ngeh ngeh ngeh..




Dan
.
.
.
.
di bawah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.

teaser tentang Ken pada tahun 2010
.
.
.
.
.
.
.
.


‘Dan bayangnya masih terbayang-bayang di mata aku ni...biarlah aku hargai bayang-bayang dia tu...selagi aku masih nampak...aku nak hargainya...sebab lepas ni..,’
Ken menahan getar di suara. ‘Aku hanya boleh tengok dan rasa Dhiya di sini sahaja,’ jari telunjuknya menekan dada kiri berulang-kali.



   



No comments:

Post a Comment